lördag 2 juli 2011

Ständigt på väg, eller räls?

Sitter i skrivande stund på X2000 till Marma och GB1 på Hundtjänstskolan

Mina hjärtan stannade hemma i tryggt förvar då kursen är väldigt krävande och kommer vara mer teoretisk än praktisk. Det är ju synd om någon av dem större delen av mina två veckor där uppe skulle sitta i en hundgård, då har dem det bättre hemma :)

Packningsmässigt kan ni se bilden nedan, hade aldrig lyckats ha med en hund och deras tillbehör på det med ett tåg, då hade det varit bilen som gällde. Packningen väger multum, så gymet den senaste månaden har verkligen hjälpt till. Hade nog inte pallat detta lika bra annars.


Hade en jättemysstund med Qwerro och Cairo i morse, känns konstigt att inte få träffa dem på ett tag nu. Qwerro stannar hos Kennel Willeva när vi åker över till Finland, så det är tre veckor tills jag får pussa på honom igen. Tur jag har datorn med i alla fall, har ju lite mysiga bilder som jag kan kika på när saknaden blir väl för stor :)

Cairo får jag se om två veckor igen, det är nu vår roliga resa början tillsammans <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar